HTML

Befektetések magas hozamokkal

Befektetések, amik segíthetnek a nyugodtabb életben. Betétek magas kamatokkal. Nyögdíj helyett nyugdíj!

Friss topikok

Linkblog

Egy magas hozamú befektetés, amit elsőként próbáltam ki

2010.02.21. 15:56 | befektetés | 3 komment

Címkék: befektetés kamat jövedelem megtakarítás betét takarékosság magas hozam

Sokat olvastam nagy hozamú befektetésekről, bolyongva az interneten. Sokat hallottam ismerőseimtől, hogy mekkora pénzt kerestek egy jó befektetéssel, de hallottam azokról is akik elvesztették a hosszú évek alatt megtakarított pénzüket egy rossz befektetéssel.

Nem igazán hittem, hogy valaha is beszállok valami ilyenbe, a kockázatok miatt, és a befektethető tőkém miatt. De aztán rátaláltam a következőre. Egy olyan befektetés, amit mindenki, tehát még én is megengedhetek magamnak. 

Ez egy takarékossági betét, egy befektetői klub. Havonta betesz 10 Dollárt (kb. 2000 Ft) és addig kamatozik, ameddig Ön bent tartja a pénzét. A minimum betét 3 hónap.

Három hónappal számolva:

3×10Dollár befektetéssel, a harmadik hó végén 45 dollárt vehet ki. Ez 50% kamat 3 hónapra.

Hat hónappal számolva:

6×10 Dollár befektetéssel, a hatodik hó végére 123 dollárt vehet ki. Ez már 100% kamat 6 hónapra a teljes összegre, pedig csak havi 10 dollárt fizetett be.

A havi befizetések összege növelhető, de javaslom hogy egy ilyen összeggel kezdjen, azért, hogy először meegbizonyosodjon a befektetés valódiságáról és egyszerűségéről.

További információt talál a keressjol.hupont.hu oldalon. Ott talál kapcsolatfelvételi címet is, hogy elküldhessem Önnek a magyar segédanyagokat a regisztrációhoz, mert sajnos ez egy angol nyelvű oldalon található. De nem kell megijedni, mert mindenhez küldök magyar nyelvű segédanyagot.

Én kipróbáltam és pillanatnyilag 16 dollárom van a számlámon 1 hónap után 10 dollár befektetéssel. Szerintem működik a dolog, de mit veszíthetek? Ha 3 évig folytatom a havi 2000 Forint félretételét, akkor 72000 Forintot veszíthetek maximum, viszont ha ez működik, akkor 3 év múlva, lesz 4 millió forintom.

A bejegyzés trackback címe:

https://hozam.blog.hu/api/trackback/id/tr591778372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kemény bagós 2010.02.21. 16:25:37

Érdekes! Kipróbálom én is. Havi kétezret nagyobb hülyeségekre is elköltök.
És ha még be is jön!

Ringelhann Gábor · http://www.befektetesi-megoldasok.hu 2010.07.02. 22:28:59

Most mennyi a befektetésetek?
Csináljatok kedvet hozzá nekem is!!

kelvin 2012.10.19. 23:52:02

Megint egy új tüdér mese. Szép álmokat!
Miért nem utaljátok ezt a pénzt inkább a vöröskeresztnek? Sokkal jobban járna mindenki!
süti beállítások módosítása